"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Заречный ауылының жалпы орта білім беретің мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Заречное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

Соцсети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Білім министрлігінің 2024-2025 оқу жылындағы гуманитарлық цикл жұмысы туралы есебі

Гуманитарлық цикл мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:
«Гуманитарлық пәндер бойынша студенттердің білім сапасын арттыру үшін ақпараттық және цифрлық ресурстардың әлеуетін пайдалану»

Мақсаты: гуманитарлық пәндер бойынша студенттердің білім, білік және дағдыларының сапасын арттыру үшін ақпараттық және цифрлық ресурстардың әлеуетін табысты қолдану.
Қорғаныс министрлігінің 2024-2025 оқу жылына арналған негізгі міндеттері:
1. Гуманитарлық пәндер бойынша білім, білік, дағдының сапасын арттыру.
2. Дарынды балалармен жұмыс.
3. Гуманитарлық пәндерді оқытуда жаңа ақпараттық және цифрлық әдістер мен ресурстарды меңгеру және қолдану.
4. Пәндік онкүндіктер мен апталықтарды өткізу.
5. Білім министрлігінің пән мұғалімдерінің өз жұмысының педагогикалық тәжірибесін зерделеу және жалпылау.

1. МО мүшелері туралы жалпы мәліметтер. Кәсіби дағдыларды жетілдіру. 

МО гуманитарлық цикліне Зареченская орта мектебінің 4 мұғалімі кіреді: бұлар орыс тілі және шет тілдері, тарих пәндерінің мұғалімдері.

№ Тармақ Аты-жөні Білімі Пән санаты
1. Евтух Лариса Леонидовна жоғары орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі-зерттеуші
2. Гудожникова Виктория Валерьевна жоғары орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі-модератор
3. Алибекова Ирина Владимировна жоғары Тарих,
құқық негіздері,
дінтану пәнінің оқытушы-модераторы
4. Данильченко Людмила Андреевна Жоғары ағылшын тілі мұғалімі

Оқу жылында Білім министрлігінің мұғалімдері кәсіби деңгейлерін арттырды.
МО, РМО отырыстарында мұғалімдер жұмыс тәжірибесімен бөлісті:
Евтух Л.Л.:
1. Әдістеме мектебінде «Әдебиет мұғалімінің жұмысында «Оқу мектебі» жобасын жүзеге асыру» презентациясы;
2. «MENTOR-USTAZ» халықаралық ғылыми-әдістемелік және педагогикалық журналында жариялануы (№ 8 (3) – тамыз 2024 ж.). Басылым тақырыбы: Оқушылардың шығармашылық және зерттеушілік дағдылары оқу тиімділігінің кепілі ретінде.
3. «Ұлағатты ұстаз жолы» республикалық ақпараттық ғылыми-әдістемелік журналында жариялануы – № 11 (47) (қараша 2024 ж.). Басылым тақырыбы: Ойындар оқу дағдыларын дамыту құралы ретінде.
4. «Филология жаршысы» облыстық оқу-әдістемелік материалдар жинағында жариялану. Басылым тақырыбы: Оқушылардың ғылыми-зерттеу іс-әрекеті дарынды оқушылармен жұмыс түрлерінің бірі ретінде (10.12.2024 ж. No2 хаттама. «Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің әдістемелік кабинеті жанындағы аудандық әдістемелік кеңес отырысы)

Алибекова И.В.: «Оқушылардың жобалық іс-әрекеті патриоттық тәрбиенің құрамдас бөлігі ретінде» Әдістемелік мектебінің отырысында сөйлеген сөз

Гудожникова В.В.:
1. Әдістемелік мектеп отырысында «Орыс тілі сабағында мәтінмен жұмыс жасау арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру» баяндамасы.
2. Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің РМО мәжілісінде «Сапалы білім әркімге қолжетімді» тақырыбында сөйлеген сөзі (тамыз 2024 ж.)

Данильченко Л.А.:
1. «Талантты ұстаз – дарынды балалар» байқауының аудандық кезеңіне қатысу, «Ағылшын тілі сабақтарындағы нейрометодтар» педагогикалық идеясы, 2 орын.
2. «Жаңа мектепке – жаңашыл ұстаз» жас мұғалімдер байқауының аудандық кезеңінің Бас жүлдесі, облыстық кезеңге қатысу.
3. «Жас мұғалімге көмектесу үшін жасанды интеллект» әдістемелік мектебінің жиналысында сөйлеген сөз. 
Жұмысының оң нәтижесіне қол жеткізу үшін Білім министрлігінің мұғалімдері өз алдына мынадай міндеттер қойды:
оқу және тәрбие қызметін ұйымдастыру нысандарын жетілдіру;
оқу үдерісінде жаңа педагогикалық технологиялар мен ақпараттық-цифрлық ресурстарды пайдалану;
әрбір оқушыны белсенді танымдық үдеріске, білімді енжар ​​меңгеруге емес, белсенді танымдық әрекетке тарту;
оқушының шығармашылық, интеллектуалдық, адамгершілік мүмкіндіктерін ашу, өз ойын көрсетуге мүмкіндік беру;
өз бетінше жұмыс істеу, өз қызметін тиімді ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау, алынған нәтижелерді объективті бағалау дағдыларын қалыптастыру. 
Пәнді оқыту үдерісінде және оқу-тәрбие жұмысында заманауи білім беру технологияларын қолданбай заманауи мұғалімнің жұмысы мүмкін емес. Сондықтан оқытудың әртүрлі технологияларын зерттеп, оқу-тәрбие процесіне енгізу мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінде ерекше орын алады. МО мұғалімдері өз жұмыстарында келесі технологияларды пайдаланады:
оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы;
ойын технологиялары;
тестілеу технологиялары;
ынтымақтастық технологиясы;
7 модульдік технология;
компьютерлік технологиялар және цифрлық білім беру ресурстары.

2. Пәндік апталықтарды өткізу. 

Гуманитарлық цикл министрлігінің жұмысы аясында оқу жылында пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру аясында орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі пәндерінің онкүндігі, тарих және құқық пәндерінің апталығы өткізілді. Сондай-ақ өткізілді

Сондай-ақ Қазақстан халқының тілдері күніне орай іс-шаралар өткізілді. 
Пән апталығы балаларға өз деңгейіне қарамастан алған білімдерін практикада қолдануға мүмкіндік береді, сондықтан пәнді оқуда өз қабілеттеріне сенеді. Апталықтың жалпы тәрбиелік, тәрбиелік, дамытушылық маңызы зор. Бұл пән бойынша білімдерін тереңдетіп, кеңейтіп қана қоймай, мектеп оқушыларының мәдени ой-өрісін кеңейтуге, шығармашылық белсенділігін, эстетикалық талғамын дамытуға және соның нәтижесінде пәнді оқуға деген ынтасын арттыруға ықпал етеді. 
Онкүндік пен апталықтың жоспарлары толығымен орындалды, барлық іс-шаралар жеткілікті деңгейде өтті және студенттердің жалпы тілін, интеллектуалдық және танымдық қабілеттерін көрсетуге және дамытуға, эрудициясы мен жалпы білім көкжиегін кеңейтуге көмектесті. Пән мұғалімдері ұйымдастырған сайыстар пән бойынша білімдерін кеңейтіп, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етті. 
Тарих және құқық апталығы 2024 жылдың 9-13 желтоқсан аралығында өтті.
№ Оқиғалар класының соңғы мерзімдері Жауапты
1 Тарих апталығының ашылуы

«Ғасырлармен өмір сүр, Республикам» атты кітап көрмесі
5-11 сыныптар
9 желтоқсан
Әлібекова И.В.

2 «16 желтоқсан – Еске алу күні» дөңгелек үстел 9-11 сыныптар 10 желтоқсан Алибекова И.В.
3 «Білімді кәмпитпен алмастыр» атты оқу ойыны 5-7 сынып 11 желтоқсан Алибекова И.В.
4 Тұрар Рысқұловтың туғанына 130 жыл толуына арналған тұсаукесер сайысы 8 - 11 сынып.
12 желтоқсан Алибекова И.В.

5 Тарих апталығының жабылуы 5-11 сынып 13 желтоқсан Алибекова И.В.


Аптадағы мақсаттар:
- Тарих және құқық пәндерін оқуға деген ынтасын, қызығушылығын арттыру.
- Оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен көшбасшылық қасиеттерін анықтауға қолайлы жағдай жасау.
Тапсырмалар:
- Апталықты ұйымдастыруға және өткізуге барлық студенттерді тарту.
- Әр сыныпта оқушылардың танымдық белсенділігін дамытуға ықпал ететін іс-шаралар өткізу.
- Мұғалімдердің кәсіби қарым-қатынасына, өзін-өзі жүзеге асыруына және шығармашылық әлеуетінің өсуін ынталандыруға жағдай жасау. 

9 желтоқсанда өткен жиында 5-сынып оқушылары Юлиана Рихтер мен Арина Башлыкова тарих апталығының басталғанын салтанатты түрде жариялады. Студенттерді тарту үшін «Тарих онкүндігі» атты стенд орнатылып, іс-шаралар жоспары мен даталары көрсетілді. Сондай-ақ бұл күні «Ғасырлар бойы өмір сүр, Республикам» атты кітап көрмесі дайындалды. 
10 желтоқсан күні тарих апталығының жоспарына сәйкес 9 сыныпта «16 желтоқсан – Еске алу күні» атты дөңгелек үстел өткізілді. 
Бұл дата Қазақстанда 1986 жылы желтоқсанда Алматыда болған жаппай наразылықты еске алу мақсатында аталып өтіледі. Желтоқсан оқиғасы Қазақстан тарихындағы маңызды кезең болып саналады. Дөңгелек үстел пікір алмасудың, тарихи жадыны нығайтудың және Желтоқсан оқиғасын зерттеудің жаңа тәсілдерін іздестірудің тиімді алаңына айналды. 
11 желтоқсан күні күндізгі үзіліс кезінде 5-8 сынып оқушылары арасында «Білімді кәмпитке алмастыру» атты танымдық ойын өткізілді. Балалар әртүрлі тақырыптар бойынша өз білімдерін көрсетті. Бұл көңілді және қызықты болды.

12 желтоқсанда 8-11 сынып оқушылары көрнекті мемлекет және қоғам қайраткері Тұрар Рысқұловтың туғанына 130 жыл толуына орай баяндамалар дайындады. Жігіттер Тұрар Рысқұловтың саяси қуғын-сүргін, күрделі экономикалық реформа жылдарында қазақ халқының құқығы үшін қалай күрескені туралы әңгімеледі. Олардың өнері оның елі үшін жасаған зор күш-жігері мен құрбандықтарын жақсырақ түсінуге мүмкіндік берді.
13 желтоқсанда ассамблея пән апталығының қорытындысын шығарды. Жеңімпаздар мақтау қағаздарымен марапатталып, тарих апталығын өткізуге белсене атсалысқан студенттерге алғыстар айтылды. 
Өткен апта студенттердің пәнге деген танымдық қызығушылықтары артқанын, топпен бірлесіп, шебер жұмыс жасайтынын, жұмысын ұйымдастыра білгенін көрсетті. Жалпы апталық сәтті өтті. Алға қойған мақсаттар орындалды. 

Орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі онкүндігі 2025 жылдың 13-24 қаңтары аралығында өтті.
№ Оқиғалар класының соңғы мерзімдері Жауапты
1. Онкүндіктің ашылуы.
Салтанатты жиын (жоспармен таныстыру). 

5-11 сыныптар 13 қаңтар Евтух Л.Л.
Гудожникова В.В.
Данильченко Л.А.
2. «Сен орыс тілін білесің бе?» интеллектуалды марафоны. 
7 сынып 14 қаңтар Евтух Л.Л.
3. Ойын
«Филологиялық бинго» 8 сынып 15 қаңтар Гудожникова В.В.
4. Квест ойыны
«КҮЛКІЛІ АҒЫЛШЫН ТІЛІ»
4 сынып 16 қаңтар
Данильченко Л.А.
5. «Орфографиялық дуэль»:
сауаттылығыңызды тексеріңіз! 
5 сынып 17 қаңтар
Евтух Л.Л.
6. «Бұл жұмбақ фразеологиялық бірліктер»

Зияткерлік викторина («Ағылшын тілі» викторинасы)
6 сынып


7-8 сыныптар

20 қаңтар Гудожникова В.В.


Данильченко Л.А.
7. «НЕНІ? ҚАЙДА? ҚАШАН?» зияткерлік ойыны. 
9-10 сыныптар
21 қаңтар Евтух Л.Л.

8. «Әдебиет білгірлері» викторинасы
(Kahoot платформасында)
8 сынып
22 қаңтар
Гудожникова В.В.

9. «We love English» іс-шарасы 5-6 сыныптар 23 қаңтар
Данильченко Л.А.

10. Апталықтың жабылуы, 3-11 сыныптарды қорытындылау 24 қаңтар

 

Евтух Л.Л.
Гудожникова В.В.
Данильченко Л.А. 

Онкүндіктің мақсаты: тіл үйренуге деген қызығушылықты ояту, сабақтан тыс уақытта оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, ой-өрісін кеңейту, шығармашылық қабілеттерін ашу және жүзеге асыру. Іс-шараның әртүрлі форматтары арқылы мақсаттарға қол жеткізілді. Дәстүр бойынша онкүндік салтанатты жиынмен басталды. Оқушылар әлемде тілдердің рөлі туралы қызықты түрде білді. Онкүндік аясында ағылшын тілі бойынша келесі іс-шаралар өткізілді: 4-сыныпқа арналған «Көңілді ағылшын тілі», 5-6-сынып оқушылары үшін «We love English», 7-8-сынып оқушылары үшін «Эрудиттер». Ойын барысында жігіттер белсенділік, эрудиция және қызығушылық танытты. (Данильченко Л.А.)

12 желтоқсанда 8-11 сынып оқушылары көрнекті мемлекет және қоғам қайраткері Тұрар Рысқұловтың туғанына 130 жыл толуына орай баяндамалар дайындады. Жігіттер Тұрар Рысқұловтың саяси қуғын-сүргін, күрделі экономикалық реформа жылдарында қазақ халқының құқығы үшін қалай күрескені туралы әңгімеледі. Олардың өнері оның елі үшін жасаған зор күш-жігері мен құрбандықтарын жақсырақ түсінуге мүмкіндік берді.
13 желтоқсанда ассамблея пән апталығының қорытындысын шығарды. Жеңімпаздар мақтау қағаздарымен марапатталып, тарих апталығын өткізуге белсене атсалысқан студенттерге алғыстар айтылды. 
Өткен апта студенттердің пәнге деген танымдық қызығушылықтары артқанын, топпен бірлесіп, шебер жұмыс жасайтынын, жұмысын ұйымдастыра білгенін көрсетті. Жалпы апталық сәтті өтті. Алға қойған мақсаттар орындалды. 

Орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі онкүндігі 2025 жылдың 13-24 қаңтары аралығында өтті.
№ Оқиғалар класының соңғы мерзімдері Жауапты
1. Онкүндіктің ашылуы.
Салтанатты жиын (жоспармен таныстыру). 

5-11 сыныптар 13 қаңтар Евтух Л.Л.
Гудожникова В.В.
Данильченко Л.А.
2. «Сен орыс тілін білесің бе?» интеллектуалды марафоны. 
7 сынып 14 қаңтар Евтух Л.Л.
3. Ойын
«Филологиялық бинго» 8 сынып 15 қаңтар Гудожникова В.В.
4. Квест ойыны
«КҮЛКІЛІ АҒЫЛШЫН ТІЛІ»
4 сынып 16 қаңтар
Данильченко Л.А.
5. «Орфографиялық дуэль»:
сауаттылығыңызды тексеріңіз! 
5 сынып 17 қаңтар
Евтух Л.Л.
6. «Бұл жұмбақ фразеологиялық бірліктер»

Зияткерлік викторина («Ағылшын тілі» викторинасы)
6 сынып


7-8 сыныптар

20 қаңтар Гудожникова В.В.


Данильченко Л.А.
7. «НЕНІ? ҚАЙДА? ҚАШАН?» зияткерлік ойыны. 
9-10 сыныптар
21 қаңтар Евтух Л.Л.

8. «Әдебиет білгірлері» викторинасы
(Kahoot платформасында)
8 сынып
22 қаңтар
Гудожникова В.В.

9. «We love English» іс-шарасы 5-6 сыныптар 23 қаңтар
Данильченко Л.А.

10. Апталықтың жабылуы, 3-11 сыныптарды қорытындылау 24 қаңтар

 

Евтух Л.Л.
Гудожникова В.В.
Данильченко Л.А. 

Онкүндіктің мақсаты: тіл үйренуге деген қызығушылықты ояту, сабақтан тыс уақытта оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, ой-өрісін кеңейту, шығармашылық қабілеттерін ашу және жүзеге асыру. Іс-шараның әртүрлі форматтары арқылы мақсаттарға қол жеткізілді. Дәстүр бойынша онкүндік салтанатты жиынмен басталды. Оқушылар әлемде тілдердің рөлі туралы қызықты түрде білді. Онкүндік аясында ағылшын тілі бойынша келесі іс-шаралар өткізілді: 4-сыныпқа арналған «Көңілді ағылшын тілі», 5-6-сынып оқушылары үшін «We love English», 7-8-сынып оқушылары үшін «Эрудиттер». Ойын барысында жігіттер белсенділік, эрудиция және қызығушылық танытты. (Данильченко Л.А.)


Текст