"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Заречный ауылының жалпы орта білім беретің мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Заречное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

Соцсети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

АЛГОРИТМ техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған және терроризм актісін жасау қаупі төнген кезде білім беру ұйымдары қызметкерлерінің, білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің іс-әрекеттері

Білім беру ұйымдарында терроризм актісін жасау қаупі туындаған кезде шұғыл іс-қимылдарды қабылдау үшін негіз болып табылады:
- күдікті пәнді қызметкерлердің, педагогтардың, білім алушылардың немесе тәрбиеленушілердің біреуінің анықтауы;
- білім беру ұйымына телефон арқылы немесе жазбаша түрде қауіп-қатердің түсуі;
- білім беру ұйымының қызметкерлеріне, педагогтеріне, білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қарулы шабуыл;
- террористердің қызметкерлерді, педагогтерді, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді кепілге алуы және/немесе ұйым ғимаратында немесе оның аумағында;
- білім беру ұйымына террористтің шабуылы.
Жоғарыда аталған жағдайларда білім беру ұйымының басшылығы болған оқиға туралы дереу хабарлайды:
- ішкі істер органдарының " 102 " арнасына, "112"бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметіне;
- білім беру органының (бөлімінің) басшысына.

АЛГОРИТМ
күдікті затты анықтаған кездегі әрекеттер

Күдікті зат деп иесіз сөмке, сөмке, қорап, қорап, күдікті дыбыстар (шертулер, тикациялар) және ерекше иістер (Бадам, хлор, аммиак) шығаратын сымдары бар ойыншық түсініледі.
Бұл зат жарылғыш құрылғы немесе улы химикаттармен (жабындармен), биологиялық агенттермен (қауіпті инфекциялардың қоздырғыштары, сібір жарасы, вариола, туляремия сияқты) пакетпен толтырылған болуы мүмкін.
Қауіпті немесе күдікті затты тапқан адамдар бұл туралы Ішкі істер органдарының "102" арнасына немесе "112" бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметіне (егер ол тәрбиеленуші немесе білім алушы болса, онда тәрбиешіге немесе сынып жетекшісіне) дереу хабарлайды және шұғыл ден қою күштері келгенге дейін заттан қауіпсіз қашықтықта болады және беруге дайын болады болған жағдайға қатысты айғақтар.
Басшының іс-әрекеті:
1. білім беру ұйымының тұрақты қызметкерлері қатарынан қоршау қою;
2. шұғыл ден қою қызметтерінің (ішкі істер органдарының бөлімшелері, жедел медициналық жәрдем қызметтері, өрт есептеулері, жедел–құтқару қызметтері)қауіпті немесе күдікті нысанасы табылған жерге кедергісіз кіруді қамтамасыз ету;
3. білім беру ұйымының білім алушылары мен қызметкерлерін эвакуациялау жөнінде шаралар қабылдау.
Персоналдың іс-әрекеттері (қызметкерлер, педагогтар):
1.білім беру ұйымының әкімшілігіне хабарлау (телефон арқылы)және ғимаратқа ешкімді кіргізбеу (олар келгенге дейін);
1. білім алушыларды, тәрбиеленушілерді күдікті заттан қауіпсіз қашықтыққа ауыстыру (100 метрден жақын емес), олжаға жақындамау, қол тигізбеу, ашпау және орнын ауыстырмау;
2. күдікті затты тапқан адамдарға шұғыл ден қою күштері келгенге дейін қауіпсіз қашықтықта болуға және болған жағдайға қатысты айғақтар беруге дайын болуға тиіс;
3. иесіз заттың ықтимал иесін анықтау үшін айналаңыздағы адамдардан сұхбат алыңыз;
4. радиобайланыс құралдарын, оның ішінде ұялы телефонды заттың жанында пайдаланудан бас тарту;
5. анықтау уақыты мен орнын бекітіңіз;
6. қауіпті аймаққа іргелес аумақтан білім алушыларды, тәрбиеленушілерді эвакуациялауды ұйымдастыруға жәрдемдесу;
7. қажет болған жағдайда қорғауды қамтамасыз ететін заттарды (ғимараттың бұрышы, бағанасы, қалың ағаш, автомашина) паналап, бақылау жүргізу;
8. объектіден кету, мүмкін болмаған жағдайда-күрделі құрылыстың артына және қажетті қашықтыққа баспана беру.
Білім алушылардың іс-әрекеттері:
1. үрейленбеңіз, білім беру ұйымының педагогтары мен қызметкерлерін тыңдаңыз;
2. күдікті затты ұстамаңыз, ашпаңыз және жылжытпаңыз;
3. қажет болса, қорғанысты қамтамасыз ететін заттардың артына паналаңыз (ғимараттың бұрышы, баған, қалың ағаш, автомобиль);
4. объектіден кету, мүмкін болмаған жағдайда-күрделі құрылыстың артына және қажетті қашықтыққа баспана беру.
5. Білім беру ұйымының қауіпсіздігін қамтамасыз ететін адамдардың іс-әрекеттері:
6. күдікті затқа қол тигізбеңіз, жақындамаңыз, қозғалмаңыз;
7. иесіз заттың ықтимал иесін анықтау үшін айналаңыздағы адамдардан сұхбат алыңыз;
8. осы заттың жанында радиобайланыс құралдарын, оның ішінде ұялы телефонды пайдаланудан бас тарту;
9. мүмкіндігінше анықтау уақыты мен орнын бекітіңіз;
10. күдікті заттың табылғаны туралы Ішкі істер органдарының "102" арнасына немесе "112"бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметіне дереу хабарлау;
11. күдікті заттың пайда болуын және оны табу жағдайларын сипаттауға дайын болу;
12. дүрбелең туғызбау үшін не болғанын білуі керек адамдардан басқа ешкімге жарылыс қаупі туралы хабарлауға болмайды;
13. күдікті затқа және қауіпті аймаққа бөгде адамдардың кіруін шектеуді қамтамасыз ету;
14. қауіпті аймаққа іргелес аумақтан адамдарды ұйымдасқан түрде эвакуациялауды қамтамасыз ету;
15. қажет болған жағдайда қорғауды қамтамасыз ететін заттарды (ғимараттың бұрышы, бағанасы, қалың ағаш, автомашина) паналап, бақылау жүргізу.
Жарылғыш құрылғы немесе жарылғыш құрылғыға ұқсас зат анықталған кезде ұсынылатын эвакуация және қоршау аймақтары:
- граната - 50 метр;
– салмағы 200 грамм тротил дойбы-45 метр;
- жарылғыш құрылғы – кемінде 200 метр;
- сыра банкі 0,33 литр - 60 метр;
- дипломат (кейс) - 230 метр;
- жол чемоданы - 350 метр;
- жеңіл автокөлік-кемінде 600 метр;
- шағын автобус - 920 метр;
- жүк көлігі (фургон) - 1240 метр.
АЛГОРИТМ
білім беру ұйымына телефон арқылы қауіп төнген кезде әрекет ету

Телефон-кепілге алынған жарылғыш құрылғылар туралы, адамдарды кепілге алу, бопсалау және бопсалау туралы ақпаратты қамтитын хабарламалардың түсу арнасы.
Мұндай сигналдың ешқайсысын назардан тыс қалдырмаңыз. Әңгімені сөзбе-сөз есте сақтауға тырысыңыз және оны қағазға түсіріңіз.
Әңгіме фактісі мен оның мазмұны туралы таратпаңыз, ақпаратқа ие адамдардың санын мүмкіндігінше шектеңіз.
Қауіп-қатерді алушының іс-әрекеті телефон арқылы (басшы, қызметкер, педагог, білім алушы):
1. Әңгіме барысында қоңырау шалушының жынысын, жасын және сөйлеу ерекшеліктерін белгілеңіз:
дауыс (қатты немесе тыныш, төмен немесе жоғары),
сөйлеу қарқыны (жылдам немесе баяу),
дыбыстық айтылу (айқын, бұрмаланған, кекештенген, сыбырлаған, екпінмен немесе диалектімен),
сөйлеу мәнері (бұзақылықпен, балағат сөздермен);
2. Дыбыстық фонға (автомобильдердің немесе теміржол көлігінің шуы, теле-немесе радиоаппаратураның дыбысы, дауыстар), қоңыраудың сипатына (қалалық, қалааралық) назар аудару маңызды.
3. Сөйлесудің нақты басталу уақытын және оның ұзақтығын түзету қажет.
4. Қалай болғанда да, әңгіме барысында келесі сұрақтарға жауап алуға тырысыңыз:
бұл адам қайда, кімге, қандай телефонға қоңырау шалады?
ол қандай нақты талаптар қояды?
акция жеке талап қояды ма, әлде делдал рөлін атқарады ма және қандай да бір адамдар тобын ұсынады ма?
ол қандай шарттармен немесе олар жоспардан бас тартуға келіседі?
қалай және қашан байланысуға болады?
бұл қоңырау туралы кімге хабарлауға болады немесе керек?
5. Қоңырау шалушыдан сіз және мектеп басшылығы шешім қабылдау немесе қандай да бір әрекет жасау үшін мүмкін болатын ең көп уақытты алуға тырысыңыз.
6. Мүмкіндігінше сөйлесу барысында немесе әңгіме аяқталғаннан кейін дереу ішкі істер органдарының "102" арнасына немесе "112" бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметіне және ұйым басшылығына телефон қатері туралы хабарлаңыз.

АЛГОРИТМ
білім беру ұйымына жазбаша нысанда қауіп төнген кезде әрекет ету
Қауіп-қатерді алушының жазбаша нысандағы әрекеттері (басшы, қызметкер, педагог, білім алушы):
1. Мұндай құжатты алғаннан кейін оны мүмкіндігінше мұқият ұстаңыз. Мүмкіндігінше оны таза, тығыз жабылатын полиэтилен пакетке салыңыз да, бөлек қатты қалтаға салыңыз.
2. Оған саусақ іздерін қалдырмауға тырысыңыз.
3. Егер құжат конвертте болса-оны тек сол немесе оң жағынан ашып, шеттерін қайшымен мұқият кесіңіз.
4. Осының бәрін сақтаңыз: құжаттың өзі мәтінмен, кез - келген тіркемелермен, конвертпен және қаптамамен-ештеңені тастамаңыз.
5. Құжаттың мазмұнымен таныс адамдар шеңберін кеңейтпеңіз.
6. Ішкі істер органдарының "102" арнасына немесе "112" бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметіне дереу хабарлаңыз.

АЛГОРИТМ
білім беру ұйымдарының қызметкерлеріне, педагогтеріне, білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне қарулы шабуыл жасау кезіндегі іс-қимылдар
Қызметкерлерге, педагогтарға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қарулы шабуыл жасау кезінде:
1. өзін-өзі оқшаулау үшін шаралар қабылдаңыз.
2. қауіпті аймақтан дереу кетіңіз,
3. ішкі істер органдарының "102" арнасына немесе "112" бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметіне хабарлау.
4. жасырынып, террористердің кетуін күтіңіз және мүмкіндігінше ғимараттан кетіңіз.
Басшының іс-әрекеті:
1. қарулы шабуыл фактісі мен мән-жайлары туралы Құқық қорғау және/немесе арнаулы мемлекеттік органдарды дереу хабардар ету;
2. объектідегі адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты ұйымдастыру (эвакуациялау, ішкі кедергілерді бұғаттау, объектідегі штаттан тыс жағдай туралы хабарлау);
3. терроризмге қарсы күрес жөніндегі жедел штабтың келген күштерімен өзара іс-қимыл.
Персоналдың іс-әрекеттері (қызметкерлер, педагогтар):
4. жағдайды бағалаңыз, оқушылармен бірге ғимараттан қалай кететініңіз туралы нақты жоспар жасаңыз;
5. мүмкін болса, оқушылармен бірге қауіпсіз эвакуациялаңыз, ғимараттан шығыңыз;
6. заттар мен сөмкелерді қалдырыңыз;
7. қолыңызды жасырмаңыз, оларды көз алдында ұстаңыз.
8. Ғимараттан кету мүмкіндігі болмаған жағдайда:
9. кабинеттен, топтан тез қарап, дәліздегі барлық білім алушыларды, тәрбиеленушілерді немесе қызметкерлерді өз кабинетіне жіберіңіз;
10. кеңсеге, сізге таныс емес немесе келуге рұқсаты жоқ ересектер тобына кіруге болмайды;
11. есікті мықтап жабыңыз, жақсырақ кілтте;
12. терезелерді жабыңыз, барлық перделерді түсіріңіз немесе жабыңыз;
13. шабуылдаушы оларды есікке қарап көре алмайтындай етіп оқушыларды, тәрбиеленушілерді қабырғаға қойыңыз;
14. білім алушылар, тәрбиеленушілер үшін "қауіпсіз бұрыш" табу;

Жаңартылған күні: 13.02.2023 17:27
Құрылған күні: 13.02.2023 17:27

Текст