"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Заречный ауылының жалпы орта білім беретің мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Заречное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

Соцсети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Білім беру,дене шынықтыру және спорт бөлімінің Заречный орта мектебі" КММ педагог-психологының жылдық есебі Ақмола облысы Есіл ауданы» 2019-2020 оқу жылында.

26.06.2020

Жұмыстың мақсаты: білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; білім беру процесі субъектілерінің психологиялық денсаулығын сақтау үшін оңтайлы жағдай жасау.

Міндеттері:                                           

* әрбір жас кезеңінде балалардың жеке ерекшеліктерін анықтау және мекеменің білім беру стратегиясын құру кезінде оларды есепке алу;

* білім алушылармен бейімделу іс-шараларын өткізу, ұжымда қолайлы психологиялық климатты қалыптастыру;

* баланың дамуына, оқуына, әлеуметтенуіне көмек көрсету;

* білім алушыларда болуы мүмкін психологиялық проблемалардың, болуы мүмкін құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша мақсатты жүйелі жұмысты жүзеге асыру;

• әлеуметтік-психологиялық климатты үйлестіруде білім беру мекемесінің педагогикалық ұжымымен өзара іс-қимыл жасау;

* өзара іс-қимыл принципін іске асыру мақсатында білім алушылардың отбасыларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету, яғни тәрбие-білім беру үдерісін ұйымдастыруда кешенді тәсілді қамтамасыз ету;

* 9-11 сынып оқушыларына кәсіптік өзін-өзі анықтауға психологиялық қолдау көрсету және көмек көрсету;

* аралық жиынтық жұмыстарға дайындық кезінде оқушыларды психологиялық қолдау.

Жылдық жоспарлау жұмыстың әр түрлі нысандары арқылы жүзеге асырылатын барлық бағыттарды ескере отырып жасалды – топтық және жеке түзету-дамыту сабақтары, жеке және топтық кеңестер, жеке диагностика, тренингтер, психологиялық ойындар, стендтер ресімдеу.

 

2019-2020 оқу жылына арналған жылдық жоспарлауға сәйкес психолог қызметі бірінші жартыжылдықта келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылды: психологиялық диагностика, ұйымдастырушылық, кеңес беру, түзету, психологиялық ағарту және профилактикалық жұмыс.

1 және 5 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау үшін келесі жұмыстар жүргізілді::

* Әдістемелік материалдарды таңдау және әзірлеу.

* Диагностикалық бағдарламаны құру.

* Сабаққа қатысу және талдау.

* Мұғалімдермен әңгімелесу

* Сурет сынақтары.

* Бірінші сынып оқушыларын жеке тексеру: жеке қарым-қатынастың, әлеуметтік эмоциялар мен құндылық бағдарларының " Домики »

* Бесінші сынып оқушыларын жеке тексеру: "бесінші сынып оқушыларының оқу мотивациясы және бейімделуі" тесті»,

* Филлипстің мектеп мазасыздығы сынағы,

* Тренингтік сабақтар.

* "Балаға мектеп жағдайына бейімделуге қалай көмектесу керек","1 және 5 сынып ата-аналарына психологиялық көмек" тақырыбында ата-аналар жиналысын өткізу.

* Ата-аналарға сауалнама жүргізу.

Ұйымдастыру-әдістемелік бағыт әр педагог-психолог қызметінің ажырамас бөлігі болып табылады.

Осы бағыт шеңберінде өз қызметін жоспарлау және талдау жүргізілді; ағымдағы құжаттама жүргізілді; мектеп сайтына материалдар берілді; кеңес беруге, ағартуға, түзетуге және т. б. материалдар дайындалды.

"Жыл психологы" байқауына қатысты. Психологтардың РМО отырыстарына, аудандық семинарларға, жұмыстың әр түрлі бағыттары бойынша вебинарларға қатысты.

"Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологиялары" - AGZHAN ғылыми-білім беру орталығы Нұр-сұлтан;

 

"Қауіпсіз білім беру ортасын қамтамасыз ету, зорлық-зомбылықтың алдын алу, жасөспірімдер арасында суицидтің алдын алу" - "ӨРЛЕУ" БАҰО Көк шетау қ.;

"Денсаулықты және өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу" бағдарламасын іске асыру бойынша жоба шеңберінде 4 кезең бойынша оқыту - "Bilim Foundation"қоғамдық қоры.

Кеңес беру жұмысы екі бағыт бойынша жүргізілді:

* жеке кеңес беру;

* топтық кеңес беру.

Жеке кеңестер сұраныс бойынша жүргізілді.

Кеңес беру барысында проблеманы және оның себептерін анықтау үшін, негізінен жобалық әдістерді, диагностикалық әңгімелесуді және бақылауды қолдану арқылы диагностика жүргізілді.

Ата – аналар үшін топтық консультациялар – жұмыс жоспарына сәйкес ата-аналар жиналыстарында, оқушылар үшін-сынып сағаттарында.

Консультацияларда қозғалған мәселелер келесі бағытқа ие болды:

- мінез-құлық

- тәрбие мәселелері

- ата-аналармен, педагогтармен қарым-қатынас мәселелері

- оқыту мәселелері

Педагогтармен диагностика нәтижелері бойынша кеңес беру жиі жүргізілді. (Социометрия, агрессияға диагностика, мазасыздықтың диагностикасы, мотивация). Сұраныс бойынша педагогтардың жүгінуінің негізгі мәселесі балалардың мінез-құлқымен, тұлғааралық жанжалдармен байланысты.

Ата-аналар балалардың оқуға деген ынтасын арттыру, олардың мінез-құлқын арттыру мәселелері бойынша психологиялық көмекке жүгінді.

Әсіресе ата-аналар тарапынан "бала оқығысы келмейді. Оған қалай көмектесуге болады?", "Бала агрессия танытады".

 

Жалпы алғанда, өткен кезеңде жүргізілген консультативтік жұмыс жеткілікті тиімді болды және қажетті міндеттерді шешуге мүмкіндік берді деп санауға болады.

 

Түзету-дамыту жұмысы жеке және топтық сабақтар шеңберінде жүзеге асырылды.

МДМ және ДДН есебінде тұрған оқушылармен психологиялық-педагогикалық түзету жұмысы жүргізілді. Балалармен профилактикалық әңгімелер, жеке кеңестер, сабақтарда бақылау жүргізілді. Осындай балалармен жұмыс істейтін мұғалімдерге және олардың ата-аналарына кеңестер берілді.

Психикалық үдерістері кешіктірілген оқушылармен жеке түзету жұмыстары жүргізілді.

Топпен жұмыс жүргізілді.:

* бірінші сынып оқушылары (1 топпен жұмыс істеу бағыты-мазасыздықты азайту, өзіне деген сенімділікті дамыту және өзін-өзі бағалауды арттыру, баланың интеллектісі мен қарым-қатынас дағдыларын дамыту)

* бесінші сынып оқушылары (эмоциялық шиеленісті шешу, сынып ұжымын біріктіру))

1 жартыжылдықта 1-11 сыныптар арасында психологиялық тренингтер өткізілді, өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау, коммуникативтік қабілеттерін анықтау,жанжалдың алдын алу, өзін-өзі анықтау дағдыларын дамыту,позитивті ойлау.

"Денсаулықты және өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу" бағдарламасын іске асыру бойынша жоба шеңберінде жұмыс жүргізілді»

 

Ай сайын алдын алу жұмыстары жүргізілді.

Мақсаты: оқушылардың, педагогтардың және ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігі мен психологиялық мәдениетін дамыту.

Жұмыс сынып сағаттарында, педагогикалық кеңестерде және ата-аналар жиналыстарында интерактивті түрде жүзеге асырылды. Жыл бойы әлеуметтік педагогпен қолайсыз отбасылар болды, актілер жасалды, профилактикалық әңгімелер жүргізілді.

 

Сәуір айында коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты мектеп Қашықтықтан оқытуға көшті.

Қашықтықтан оқытуды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің басты мақсаты:

• Топпен жұмыс жүргізілді: * бірінші сынып оқушыларымен (1 топпен жұмыс бағыты - педагогтар, ата-аналар және оқушылар үшін онлайн режимінде тұрақты жеке кеңес беруді азайту;

• МДМ және ДДН-да тұратын оқушылармен онлайн режимінде кеңес беру және әңгімелесу;

* Ата-аналармен қарым-қатынас, оқушылармен қарым-қатынас мәселелері бойынша педагогтардың кеңесі;

* Коронавирустың алдын алу бойынша мұғалімдер мен сынып жетекшілермен қашықтықтан әңгімелесу;

* Аралық жиынтық жұмыстар алдында оқушылардың мазасыздық деңгейін диагностикалық тексеру;

* Кәсіптік бағдар жұмысы: онлайн сауалнамалар, ұсыныстар, сұхбаттар, кеңестер;

* Оқуда қиындықтары бар оқушылармен жеке жұмыс;

* Онлайн режимде педагог-психологтың біліктілігін арттыру курстарынан өту.

 

Диагностикалық бағыт: 4 тоқсан ішінде диагностикалық қызмет жұмыстың жеке түрі ретінде, сондай-ақ жеке консультациялардың құрамдас бөлігі ретінде ұсынылды. Кеңес беру барысында проблеманы және оның себептерін анықтау үшін, негізінен жобалық әдістемелерді, диагностикалық әңгімелесуді және бақылауды қолдану арқылы диагностика жүргізілді.

9-11 сынып оқушыларымен кәсіби өзін-өзі анықтауға дайындық деңгейін анықтау және кәсіби жоспарлардың қалыптасуын анықтау мақсатында онлайн режимінде тексеру жүргізілді. Зерттеу тестілеу әдісімен жүргізілді. Келесі әдістемелер қолданылды: климаттар бойынша кәсіби қызмет түрлерін зерттеу; Холланд әдісі бойынша тұлғаның басым түрін зерттеу.

Өткен кезеңде жүргізілген барлық жұмысты талдай отырып, барлық қызмет перспективалық жұмыс жоспарына сәйкес және барлық бағыттар бойынша жүргізілді деп айтуға болады. Жүргізілген жұмыс өзінің кәсіби мүмкіндіктерін анықтауға, сондай-ақ өз қызметін жүзеге асырудың және одан әрі кәсіби өсудің негізгі жолдарын анықтауға мүмкіндік берді.

Жыл ішіндегі психологиялық қызметтің жұмысын талдай келе, болашаққа жұмыс істеудің негізгі бағыттары белгіленді:

* Өткен оқу жылының негізгі бағыттары бойынша жұмысты жалғастыру;

* МДМ және мдн есепте тұрған оқушылармен әкімшілікпен, мұғалімдермен және ата-аналармен тығыз ынтымақтастықта жұмысты жалғастыру;

• Жаңа психологиялық әдістер мен әдістемелерді енгізу;

* Заманауи психологиялық әдебиеттерді, дамыту құралдарын сатып алу;

* Педагогтар, ата-аналар үшін диагностика нәтижелері бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Просмотров: 695


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст